ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Sunday, November 21, 2010

BANDAR I-CITY SHAH ALAM

Semalam ada kesempatan ke I-CITY Shah Alam. 

Sudah lama rasanya teruja mendengar org brecerita mengenai keunikan lampu-lampu.  Sebaik sampai dikawasan itu, kita dikenakan bayaran RM 10.00.

Saya terus mencari parking, namun amat sukar kerana ramai juga orang yang datang dalam masa yang sama kerna ianya malam minggu.

Sedikit komen saya ialah "Indah Khabar Dari Rupa" tapi taklah teruk sangat.  Kalau minta markah 1-10, saya akan beri 5 sahaja.  Memang cantik lampu-lampu yang dipasang tapi belum lagi secara menyeluruh.  Sambil berjalan saya ada juga dengar orang mencadangkan itu, mencadang ini.

Mungkin pihak penganjur masih dalam perangkaan menambah lagi beberapa strategy untuk mengindahkan I-CITY tersebut.  Saya berharap para pengunjung dapat bersabar.  Cuma bayaran RM 10 itu adakah berbaloi , anda sebagai pengunjung yang tentukan....

No comments:

Post a Comment