ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Monday, May 2, 2011

UMMI HAFILDA SOUND ANWAR DALAM KAPAL TERBANG?

Tadi dok terbaca blog Ummi Hafilda..katanya dia bertembung dengan Anwar dalam kapal terbang ketika balik dari Sarawak..Tak tahulah betul atau tidak....Isi kandungannya adalah seperti berikut :-

"Namun tanpa diduga saya satu kapalterbang dengan dia serta isteri munafik dia tu , dah 12 tahun tak bertembung muka , akhirnya didepan mata, tapi sisepat kering tunduk setunduk tunduknya, mungkin malu dek isu video seks laki dajalnya dengan pelacur tapi saya sempat menghemburkan satu perkataan yg tepat dengan sidajal lalu dia tunduk saje takut dimaki seterusnya .Apa pun penyokong tegarnya nak kutuk saya, saya tak peduli, yg penting saya tau saya dipihak yg benar lagi benar.  Untuk bacaan yang menyeluruh..sila KLIK DIISNI "

1 comment: