ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Thursday, January 20, 2011

JENAZAH TERBIAR KERANA MERAIKAN KEDATANGAN PM?

Apakah berita ini betul atau fitnah. Saya mohon bantuan dari Kawasan berkaitan untuk bantu menjawap perkara ini? Untuk bacaan lebih lanjut, sila klik Disini 

1 comment:

  1. Ha..ha...ha... Ini mesti kerja mala mulut busuk tu. Dah aku kata.
    1.Yang sebar fitnah:Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Sungai Abong, Dr Sheikh Ibrahim Salleh
    2. Yang Meninggal dunia: Abdul Latif Subhi bin Mohd Din, 61, Setiausaha Umno Cawangan Felda Tenang
    3. Sebab kematian: diserang sakit jantung dan darah tinggi yang melampau selepas menguruskan kedatangan PM ke Felda itu.
    4. Sebab kelewatan: kesemua pemimpin Umno di kawasan itu dipaksa hadir ke majlis PM sehingga menyebabkan mereka tidak berani mengingkari arahan itu.
    5. Jenazah di sempurnakan solat Jenazah oleh: para petugas PAS dari Pahang berada di kawasan itu
    6. Orang yang paling mulia: Cikgu Normala Sudirman, yang diumumkan calon PAS dalam pilihan raya kecil Tenang.
    7. Tujuan: PM orang za;im.

    Kah...Kah...Kah... Di negeri Johor jenazah di sempurnakan oleh bilal dan imam. Bukan pemimpin UMNO. Jika keluarga mengizinkan jenazah supaya PM berpeluang memberikan penghormatan terakhir adalah kes berbeza sehingga tidak boleh di sembahyangkan. Untuk solat jenazah, tak perlu orang pahang. Bilal, Imam, noja malah penduduk setempat pun boleh mengimamkannya. Orang Felda Tenang tak reti solat jenazah. Busuk punye fitnah.

    Tukang fitnah di Daerah Muar. Yang mati Daerah Segamat. Yang menyenpurnakan orang Pahang. Dari pantai barat sampai pantai timur semenanjung? Besar betul fitnahnya. Aku berada di Labis hari ini. Tidak ada cerita saperti ini.

    agbr47: Boleh tahan penanggan orang Labis. Terkencit mala sampai perlu bantuan Harakah. Busuk betul mulu engkau. Dah aku kata.

    ReplyDelete