ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Wednesday, January 1, 2014

Nurul Jannah Saad

PERJUANGAN YANG BELUM SELESAI.

Rakan-rakan semua, ayuh kita bantu untuk mencari Nurul Jannah Saad yang sedang dicari keluarga ini.  Kepada Nurul Jannah Saad, ketahuilah semua keluarga sayangkan anda...sekiranya ada perselisihan itu adalah asam garam dalam kehidupan..apa yang penting bagaimana untuk kita menghadapinya.

Bapa rayu bantu kesan anak hilang sejak Nov.


 
SHAH ALAM 31 Dis. - Seorang bapa, Saad Man, 51, merayu orang ramai membantu mengesan anak gadisnya, Nurul Jannah Saad, 19, yang hilang dari rumah sejak 29 November lalu.

Saad yang bekerja sebagai kerani di sebuah syarikat pengendali pelabuhan di Klang menyedari kehilangan anaknya itu setelah pulang dari masjid yang terletak berdekatan rumahnya di Pangsapuri Seri Bayu, Taman Bayu Perdana kira-kira pukul 2.30 petang pada tarikh tersebut.

"Ketika pulang ke rumah, saya dapati anak saya tiada. Apabila melihat ke dalam biliknya, saya dapati pakaiannya tiada selain menemui sekeping nota meminta saya supaya jangan mencarinya," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Saad mengakui berlaku sedikit perselisihan faham antara dia dan anak keenam daripada lapan beradik tersebut, namun tidak menyangka Nurul Jannah sanggup bertindak sedemikian.

"Keadaan ini amat merisaukan saya apatah lagi memikirkan tentang keselamatannya," jelasnya dan menyatakan telah membuat laporan di Balai Polis Pandamaran pada 29 November lalu.

Saad berharap orang ramai yang mempunyai maklumat mengenai Nurul Jannah dapat menghubungi telefon bimbitnya 012-2694879 atau mana-mana balai polis terdekat.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Dalam_Negeri/20140101/dn_17/Bapa-rayu-bantu-kesan-anak-hilang-sejak-Nov#ixzz2p7PegHeB
© Utusan Melayu (M) Bhd

No comments:

Post a Comment