ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Monday, March 15, 2010

ANWAR KREATIF?

Ini adalah petikan dari Utusan Malaysia Online bertajuk Anwar kreatif?

Saya pastekan disini untuk dikongsi-kongsi kan bersama.....

Perdana Menteri, Mohd. Najib Tun Razak melaksanakan pendekatan kreatif dan inovatif dalam pentadbirannya untuk melonjakkan pencapaian negara dalam semua bidang, bagaimana pula Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim?

Dalam pada Najib komited membina keharmonian dan kestabilan demi kepentingan rakyat dan maruah negara, apa penekanan Anwar?

Pada pengamatan Awang, Anwar juga kreatif tetapi bukan untuk kebaikan negara. Beliau kreatif dalam bermuslihat untuk mendapatkan kuasa biar pun agama dan bangsa menjadi taruhannya.

Kini, berikutan kes liwatnya di mahkamah, Anwar kreatif mencari kaedah bagi menyelamatkan diri. Beliau terdesak. Makin ramai sahabat seperjuangan dalam parti, meninggalkannya kerana tidak lagi percayakan beliau. Persepsi rakyat terhadap Anwar terus merosot. Malah ramai ahli Pas dan PKR tawar hati. Ada bancian mendapati tidak sampai 17 peratus yang merasakan Anwar bersih. Sebab itu, rakyat tidak lagi mahu terjebak serta diheret dalam isu moralnya.

Kerana kreativitinya, Anwar tidak mengaku kalah. Beliau mengatur percaturan terbaik termasuk agresif dalam mendapatkan sokongan negara asing. Bukan setakat itu, terbaru, PKR merancang mengadakan siri demonstrasi dan perhimpunan kononnya bagi memperjuangkan isu tertentu. Sekali lagi Anwar mahu menggunakan pentas jalanan sebagai usaha untuk mencetuskan gelombang bantahan terhadap kerajaan dan mewujudkan ketegangan.

Kawasan tumpuan orang Melayu seperti tanah rancangan Felda menjadi sasaran. Mungkin juga ia bagi memulihkan imejnya yang dilihat telah mengkhianati perjuangan Islam dan Melayu. Tetapi yang tersirat, ia bertujuan meraih sokongan bagi kes mahkamahnya. Setakat ini, bukti pasukan pendakwaan begitu menyakinkan .

Awang berpeluang berbual dengan hampir semua pemimpin kanan PKR yang keluar parti. Banyak pendedahan dan cerita berkaitan Anwar, yang menakutkan tentang siapa sebenarnya Ketua Pembangkang itu. Berbelas-belas bekas pemimpin PKR bercakap hal yang sama. Apakah mereka berbohong atau sememangnya Anwar yang bermasalah? Kini mereka bersyukur kerana dapat menyelamatkan diri daripada hipokrasi Anwar.

Menurut mereka, Anwar berkeupayaan melakukan apa sahaja bagi menutup kepincangan dan dosa-dosanya. Jika negara ini kucar-kacir dan musnah sekalipun tidak mengapa kerana dengan cara begitu, beliau lebih berpeluang untuk menyelamatkan diri dan menangguk di air keruh.

Beberapa hari lalu, disebabkan provokasi Anwar, ada pemimpin PKR menghina polis dengan melabelkan polis sebagai anjing dan barua kerajaan. Awang melihat, ini semua langkah pre-emtif supaya penyokong pembangkang membenci polis jika pasukan itu bertindak tegas selepas ini. Maka sememangnya Anwar kreatif tetapi ke arah negatif. Kreativiti yang membahayakan, apatahlagi nafsu politik beliau cukup luar biasa. Nafsu oh nafsu. Untuk keluaran asal, sila KLIK DISINI

No comments:

Post a Comment