ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Tuesday, March 30, 2010

KENAPA ATM MAYBANK SEKITAR BANGI DAN KAJANG TAK BERFUNGSI?

Ini adalah bebera gambar yang sempat saya ambil sebagai bukti dakwaan saya ini.

Sudah hampir seminggu ATM Maybank sekitar Bangi dan Kajang mengalami gangguan.  Tak tahu apa punca dan kenapa ini berlaku. 

Ada rakan-rakan yang tahu sebabnya?

Sekiranya ada warga kerja Maybank yang membaca petikan ini harap dapat membantu kenapa ini berlaku.  Saya sudah pergi banyak tempat di stesen-stesen minyak dan semua yang saya pergi ATMnya tidak boleh digunakan.

Bangi, Kajang, Semenyih lokasi yang saya pergi.  Mesti ada sesuatu alasan yang kukuh kenapa ini berlaku.  Namun tiada notis ditulis pada mesin-mesin tersebut.  Nota yang ada hanyalah "TIDAK BOLEH DIGUNAKAN".

Adakah ianya secara kebetulan?
Kepada sesiapa yang boleh memberikan jawapan, harap dapat membantu.   Insyallah, besok saya akan cuba dapatkan penjelasan dari pihak Maybank.

Salam Hormat,

No comments:

Post a Comment