ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Wednesday, April 21, 2010

Aku Rela MATI

Inilah pendedahan rakan baik Anwar Ibrahim iaitui Datuk Nalla.  Kita banyak lihat rakan karib Anwar mendedahkan hal sebenar Anwar.  Terbaru Dr. Halili Bekas Bendahari PKR Hulu Selangor.  Ramai lagi kenalan rapat Anwar seperti Ezam, Anuar, Zahrain dan ramai lagi kalu saya nak listkan disini.

Mungkin ramai lagi yang akan mengisytiharkan untuk keluar parti PKR. Bukan sahaja ahli tetapi pemimpin-pemimpin tertinggi negeri mereka juga sudah mula goyah.. Lihat lah di Perak, Gelombang Jom Keluar PKR sudah berjangkit di sana.

Apa yang saya nak beritahu kepada pembaca terutama pembaca dari Hulu Selangor ialah sedangkan orang yang rapat dengan Anwar pun dah mula meragui perjuangan Anwar inikan pula para penyokong yang tak pernah berjumpa ngan Anwar.  Fikir-fikirkan laahh..

Janganlah asyik nak menuding jari mereka di beli, mereka dibeli apabila mereka melompat parti atau beralih  sokongan..renungkan balik, kenapa ?, mengapa ?, dan siapa? ini dilakukan oleh mereka.

Ini kerana mereka sudah sedar yang mana intan yang mana kaca...

Fikir-fikirkan lahh...

Oleh MOHD. RAFIE AZIMI

rafie.azimi@utusan.com.my

HULU SELANGOR 19 April - "Saya rela mati daripada membiarkan Anwar Ibrahim menghancurkan negara."

Demikian ikrar yang dilafazkan oleh bekas rakan karib ketua pembangkang berkenaan, Datuk S. Nallakaruppan selepas membuat laporan polis mengenai ugutan bunuh diterimanya semalam.

Menurutnya, beliau menerima ugutan memintanya berhenti bercakap tentang ketua pembangkang itu setelah selesai memberi ceramah politik di Ulu Bernam semalam.

"Sebaik sahaja memberi ceramah kira-kira pukul 5.30 petang, saya minum di sebuah restoran bersama Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Datuk Hamzah Zainuddin.

"Ketika itu saya menerima pesanan melalui peti simpanan suara yang memberi amaran agar berhenti bercakap tentang Anwar atau saya akan ditembak.

"Rakaman suara kira-kira seminit itu datangnya daripada lelaki yang bercakap dalam bahasa Tamil. Dia turut mendakwa telah menerima wang daripada seseorang untuk membunuh saya jika terus bercakap tentang Anwar," katanya.

Beliau bercakap kepada pemberita selepas membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Hulu Selangor di sini hari ini.

Ini bukan kali pertama beliau menerima ugutan sedemikian.

Sebelum ini, Nallakaruppan pernah diugut melalui 10 khidmat pesanan ringkas (SMS) yang memintanya keluar dari Permatang Pauh pada pilihan raya kecil Parlimen itu dua tahun lalu.

Nallakaruppan yang berang dengan ugutan berkenaan berkata, beliau mungkin diugut kerana mendakwa Timbalan Presiden PKR, Mohammed Azmin Ali sebagai dayus setelah Azmin mengatakan beliau gila kerana membuat kenyataan Anwar mahu memerdekakan Sarawak jika memenangi pilihan raya umum nanti.

"Apabila saya cakap demikian, terus datang satu ugutan. Saya hendak beritahu Anwar dan Azmin agar bersikap lebih gentleman.

"Kalau mahu cakap apa-apa terus datang berdepan dengan saya dan jangan guna permainan ini. Lagipun, dia sudah heret saya ke mahkamah sebelum ini, tunggu sahajalah.

"Saya tidak takut. Kalau mati pun, matilah. Saya tidak rela Anwar hancurkan negara ini dan beritahu Anwar, saya cuma akan berhenti apabila dia juga berhenti berceramah," katanya.

Sementara itu, Nallakaruppan menganggap tindakan bekas doktor peribadi Anwar, Datuk Dr. Halili Rahmat keluar parti disebabkan beliau telah kenal siapa Anwar sebenarnya.

"Sepatutnya, Halili sudah lakukan itu lama dahulu. Saya sendiri rasa telah membazir masa selama 30 tahun berkawan dengannya (Anwar)," katanya.

No comments:

Post a Comment