ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Saturday, April 17, 2010

TAHNIAH G.PALANIVEL

Y. Bhg. Datuk G. Palanivel,
Timbalan Presiden MIC,

Y. Bhg. Datuk,

Sekalung dan sejuta jutaan terima kasih kepada Y. Bhg. Datuk kerana datang hadir ke Majlis Penamaan Calon di Hulu Selangor  sebentar tadi.  Dengar hadirnya Y. Bhg. Datuk, secara totalnya menyangkal dakwaan bahawa Y. Bhg Datuk memboikot calon BN.  Secara totalnya juga, PKR dan Kuncu-kuncunya tak dapat mainkan isu ini.

Y. Bhg. Datuk,

Saya yakin, dengan kehadiran Datuk ini akan menguatkan lagi BN.  Terutama MIC di Kawasan Hulu Selangor.  Seperti kata TPM, jasa Y. Bhg. Datuk tidak akan dilupakan dimana Y. Bhg. Datuk adalah Wakil Parlimen selama 4 penggal di sana.  Saya yakin, Datuk dapat membantu menyatukan MIC di Hulu Selangor.

Y. Bhg. Datuk,

Janji Y. Bhg. Datuk untuk membantu kempen untuk memenangkan calon BN dari MIC membuktikan Datuk adalah berjiwa pejuang.  Walau bukan menjadi calon, semangat juang Datuk tetap mengalir di dalam diri.

Semangat seperti inilah yang perlu ada pada semua pejuang di dalam BN.  Saya pasti kalau semangat ini ada dikalangan kita semua, pasti, saya ulangi pasti tembok dan dinding penangkis kita cukup kuat menanti serangan dari luar.

Kerana semangat Datuk ini, Rakyat akan tetap menyanjung Datuk sebagai Pejuang.

Sekali lagi, TAHNIAH DATUK G. PALANIVAL.   DAN TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment