ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Wednesday, April 14, 2010

GELOMBANG KELUAR PAKATAN RAKYAT LAGI...

200 keluar PKR Kulim sertai MIC

KULIM 13 April - Setelah sekian lama berasa tertipu dengan janji manis Parti Keadilan Rakyat (PKR), sekumpulan 200 penyokong parti pembangkang itu di kawasan Parlimen Kulim/Bandar Baharu bertindak menyertai MIC semalam.

Mereka menyerahkan borang keahlian MIC kepada Pengerusi Barisan Nasional (BN) Kulim/Bandar Baharu, Datuk Abdul Aziz Sheikh Fadzir pada satu majlis di Taman Tunku Putra, hari ini.

G. Thanagaran yang mengetuai kumpulan itu berkata, rata-rata masyarakat India di kampung itu mengambil keputusan berkenaan kerana tidak yakin lagi dengan perjuangan PKR yang hanya pandai berjanji namun gagal menunaikannya.

Malah, dakwanya, para pemimpin PKR termasuk Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kulim, Lim Soo Nee tidak mempedulikan masalah yang dihadapi rakyat meskipun beberapa kali diadukan kepadanya.

"Yang Berhormat Lim (Soo Nee) tidak pernah menunjukkan muka kepada penduduk di kawasan ini walhal sebelum ini kami memberikan kepercayaan kepada beliau untuk menjadi wakil rakyat.

"Akibatnya banyak isu yang dihadapi kami tidak selesai. Jika dibiarkan berterusan, kami khuatir nasib tidak akan terbela. Sebab itulah, kami tak percaya lagi kepada PKR," katanya kepada pemberita di sini.

Sementara itu, bekas Ketua PKR cawangan Taman Tunku Putra, M. Verasamy berkata, pihaknya juga mengambil langkah meninggalkan PKR dan membubarkan cawangan itu selepas menyedari perjuangan PKR tidak berfungsi seperti yang digambarkan di peringkat awal kononnya untuk membela nasib rakyat.

Abdul Aziz pula berkata, pihaknya sentiasa mengalu-alukan penyertaan penyokong pembangkang menyertai MIC dan mengembalikan kekuatan BN di Kedah.

No comments:

Post a Comment