ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Saturday, April 16, 2011

YA ALLAH PERKENANKANLAH...

YA ALLAH, BANTULAH KAMI

BISMILLAH HIRRAHMAN NIR RAHIM,

Segala puji bagi Allah Tuhan sekalian alam. Selawat dan salam ke atas junjungan Nabi Muhammad S.A.W., ahli keluarganya dan para sahabat sekalian. Ya Allah, sesungguhnya kami bersyukur kepada-Mu kerana memberi nikmat pembangunan dan kemerdekaan yang dapat dinikmati oleh rakyat di negara ini.

YA ALLAH, AKU TIDAK PANDAI BERDOA, APA YANG AKU INGINKAN, ITULAH YANG AKU PINTA.

YA ALLAH YA TUHAN KAMI, HANYA KEPADA MU AKU BERMOHON AGAR KAU MENANGKANLAH CALON BARISAN NASIONAL DALAM PEMILIHAN MENGUNDI BAGI PILIHANRAYA NEGERI SARAWAK INI YA ALLAH.


BANTULAH KAMI YA ALLAH..SESUNGGUHNYA KEJAYAAN KAMI DI SARAWAK JUGA ADALAH KEJAYAAN MALAYSIA NANTI YA ALLAH.
 
YA ALLAH, KAU BUKA KANLAH HATI-HATI PENGUNDI DISANA SUPAYA MELIHAT ISU-ISU DARI KLIP VIDEO HINGGA TERKINI PENDEDAHAN FITNAH TERHADAP NAJIB DAN ROSMAH.  PENIPUAN DEMI PENIPUAN TELAH DILEMPARKAN OLEH PEMIMPIN PEMBANGKANG UNTUK MEROSAKAN IMEJ KERAJAAN YANG DIDOKONG OLEH PERDANA MENTERI.  SESUNGGUHNYA ENGKAU YA ALLAH TELAH MEMATAHKAN FITNAH-FITNAH JAHAT INI.
 
Ya Allah, sesungguhnya kemenangan BN ini nanti adalah akan mengekalkan perpaduan kaum di Malasyia ini.
 
 Ya Allah....kekalkanlah pembangunan yang telah dilaksanakan sama ada yang berbentuk material lebih-lebih pembangunan spiritual dan modal insan . Martabatkanlah negara kami dan seluruh rakyat di negara kami. Kami bersyukur kepada-Mu ya Allah kerana kemajuan ini diperolehi adalah hasil dari kemerdekaan yang telah Engkau anugerahkan kepada kami.

Ya Allah, agar Engkau kurniakanlah kepada kami nikmat kesejahteraan dan keselamatan yang berterusan, lindungilah kami dari segala keburukan dan keaiban, hindarkanlah kami dari segala rupa bentuk kemungkaran dan kemaksiatan. Peliharalah kami dari segala bencana, anugerahkanlah kami dengan kesihatan agar kami dapat berbakti kepada agama, bangsa dan negara tercinta ini.

Sesunguhnya Hanya Engkau yang mengetahui segalanya. Ya allah perkenakanlah permohonan kami ini. YA ALLAH, KAU MENANGKANLAH PARTI BARISAN NASIONAL DALAM PEMILIHAN DI NEGERI SARAWAK INI YA ALLAH.
 
AMIN YA ALLAH, AMIN YA RAHMAN, AMIN YA RAHIM.

No comments:

Post a Comment