ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Friday, February 19, 2010

KALAKAU BEKAS TIBALAN MENTERI PERSEKETUAN

Betul juga kata-kata WAADAT Blogger http://waadat.blogspot.com/2010/02/datuk-kalakau-yang-kelakau.html, orang sibuk-sibuk dari Pembangkang masuk dan sokong BN, ada juga yang tercicir keretapi keluar dari BN.  Baguslah kalau dia dah letak jawatan.  Kan senang, nak keluar terus sahaja keluar.  Jangan peningkan kepala orang atasan dan rakan-rakan sekeliling.  

Kepada pemimpin sediada, orang-orang sebeginilah yang menjadi perosak parti.  Masih ingatkah lagi baru-baru selepas PRU ke 12.  Kita dilihat lemah kononya, pada ketika itu ramailah yang ingin berpaling tadah. Ini adalah saki-bakinya...

Ya teruskan, ingatlah sahabat-sahabat, mana-mana yang masih tinggal didalam parti adalah orang yang benar-benar setia dan nampak akan kelebihan UMNO dan BN.

Selamat jalan Datuk Kalakau.  Ialah, sekarang dah tak jadi Ahli Parlimen lagi.  Masuk Pembangkang, ada can jadi calon.  Dengar khabar 28 Feb 2010 nie ada pertemuan Datuk Seri Anwar dan Datuk Kalakau.  Nak bincang apa tu?  Mereka dah rancang lama dah nie...

Sekali lagi Selamat Jalan.....

18/02/2010 2:57pm

TAMPARULI 18 Feb. – Bekas Timbalan Menteri Persekutuan, Datuk Kalakau Untol hari ini mengumumkan peletakan jawatan beliau dalam syarikat-syarikat milik kerajaan (GLC) dan keanggotaan beliau dalam Barisan Nasional (BN).

Beliau mengumumkan pelepasan jawatan sebagai Pengerusi Superpanel (Sabah) Sdn. Bhd., sebuah subsidiari milik penuh Lembaga Pembangunan Perumahan Bandar (LPPB), serta sebagai ahli Lembaga Pengarah Perbadanan Pembangunan Ekonomi Sabah (Sedco), di dalam satu sidang akhbar di sini.

Kalakau, 55, pernah berkhidmat sebagai Timbalan Menteri Buruh pada tahun 1986 hingga 1990 dan merupakan Ketua Pemuda Pertubuhan Pasokmomogun Kadazandusun Murut Bersatu (UPKO) negeri selama 12 tahun sejak 1985.

Dengan perletakan jawatan dan keanggotaan dalam BN tersebut, beliau juga mengumumkan keputusan untuk melibatkan diri dan menyokong dasar-dasar kumpulan pembangkang Pakatan Rakyat, seterusnya membantu mereka menyebarkan penjelasan ke seluruh negeri dalam usaha merakyatkan dasar Pakatan Rakyat untuk mendepani Pilihan Raya umum ke-13. – Bernama

No comments:

Post a Comment