ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Monday, February 22, 2010

BLOG KE GOBLOK

Adusss... apa ini. Mungkin ada yang tersirat dari YB Ahmad Maslan yang kita tak tahu.   

Kalau Ahmad Maslan masih tidak menerima idea dan cara baru ini, adalah satu kerugian besar bagi UMNO.  PM dan TPM sudah ada Blog sendiri, di Selangor Ketua Pembangkang, Dato' Seri Khir Toyo pun dah ada Blog sendiri.  Rata-rata semua dah ada blog sendiri yang boleh menyampaikan mesej dalam masa 5 second kepada pembaca.  Kita tidak boleh memandang rendah keupayaan blogger ini.  Kita lihat negeri Kelantan bagaimana mesej yang disampaikan kepada Kerajaan Negeri Kelantan dan banya contoh lain lagi yang tak perlu saya huraikan.

Apa-apa pun GAP teruskan perjuangan demi AGAMA BANGSA DAN NEGARA.
Fikir-fikirkann....

Ini adalah artikel dari GAP. Antara part yang menarik, seperti di bawah.   :-

sebenarnya ucaptama program ini dilakukan oleh yb ahmad maslan,ketua penerangan umno malaysia. dia banyak mengulas panjang akan beberapa akronim dalam ucapannya seperti KBSM (kenduri bersalin sakit mati) dll...

aku hadir tepat masanya sewaktu ahmad maslan berucap.maklumlah naik motor dua orang dari port klang (kebetulan ada hal pagi tadi) menuju ke subang.

5minit lepas aku dengar ucapan yb ahmad maslan, dia telah berkata sesuatu. katanya baca blog lama-lama boleh jadi goblok ! ketawanya sinis.goblok dalam bahasa jawa maksudnya bodoh..

Untuk ulasan yang menyeluruh dari GAP, sila klik dan BACA DISINI

1 comment:

  1. amat maslan yg goblok. silap2 nk on komputer pun tak tahu itu pasal dia anti blogger. org nk berkempen kpd org muda2 bukan cara yg mcm wak buat tu, itu dh ketinggalan, kpd org kat kg2 bole lar. skg org guna multimedia. mcm mana nk tarik hati golongan muda2 kalau kotak fikiran wak dh terbentuk macam gitu. belajar wak, wak bukan ketua penerangan parti pas atau pkr yg jd pepijat tu, wak ketua penerangan umno tau. biarlah kedepan sikit! jgn kasi malu umno. yg wak toreh getah kat kelantan dulu tu stail dh ketinggalan zaman wak oooi!!

    ReplyDelete