ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

ISLAM DI TATANG, MELAYU DIJULANG. ALLAHHUAKBAR!!!!!

MALAYSIA MASIH AMAN

Friday, February 19, 2010

MAKAN TUAN - ANWAR

Kalau tujuan ditubuhkan untuk kebaikan, pastinya pada akhirnya kebaikan lah yang timbul tetapi kalau matlamat dari awal sudah tak betul, maka pada akhirnya tak betullah jadinya....

Reformis enggan sokong Anwar

PULAU PINANG 18 Feb. – Hasrat Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menarik sokongan ahli-ahli Gerakan Reformasi Rakyat Malaysia (Reformis) bagi melakukan demonstrasi sepanjang perbicaraan kes liwatnya di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur ternyata gagal.

Reformis yang dianggotai oleh mereka yang pernah terlibat dalam demonstrasi jalanan sekitar lewat 1990-an dulu membuat keputusan untuk tidak turut serta dalam perancangan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu.

Presiden Reformis, Ramlan Abu Bakar berkata, beliau dan ahli-ahli lain tidak mahu lagi menyokongnya kerana sudah mengetahui siapa diri Anwar sebenarnya.

“Anwar sudah gabra (kelam- kabut) dan menubuhkan gerakan Reformasi 98 bertujuan menggunakan Reformis untuk berdemonstrasi menyokongnya dalam kes liwat tetapi tidak mendapat sokongan.

“Orang lama di dalam pertubuhan saya sudah tahu siapa Anwar sebenar.

“Tekad kami, kalau Anwar mempelopori reformasi, reformasi juga akan menjatuhkannya,” katanya dalam kenyataan yang dikirim menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS) di sini.

2 comments:

  1. tuan blogger...saya orang bukit mahkota juga..layari blog saya jca74.blogspot.com
    macamana jika saya ingin melibatkan diri dlm umno bkt mahkota. mohdyazidsabtu@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Saudara Yazid, saya sudah email kepada saudara mengenai pertanyaan saudara.

    Demi Bangsa, Agama dan Negara.

    terima kasih,

    ReplyDelete